luni, 20 mai 2013

Suleyman Magnificul

Draji preteni de pretutindeni,
Am un preten (Nu îi voie să zic că-l cheamă Soso) despre care se spune că ar fi extrem de.. cum să zic.. dotat. În pantaloni, adică. Cum să zic...așe să vă imaginați că nu prea poartă nădragi scurți. Despre el se spune că mere la veceu și și-o ține cu doo mâini.
Omu ăsta, la care nu-i dăm numele, și-o botezat recent prietenul Suleyman. Și Suleyman Magnificul, când are treabă. (Nu vă mirați că știu detaliile astea.. că suntem pretini buni.) Mai demult îl chema Paul pe pretinu lui. Îi pusese numele ăsta fiindcă dacă învârți literele între ele, iese denumirea populară a acestui pretin de care vorbim. Numa că așa s-o întâmplat că ne-am înhăitat cu on om pe care-l cheamă Paul. Și-apoi îi era cam aiurea la Soso să se gândească la Paul când avea treabă cu doamnele... și în plus, cre că Paul s-ar fi supărat să știe că are același nume cu.. mno.. prietenul mai mic a lu' Soso. Așe că i-o zis Suleyman.
Și-așa că io de câte ori aud discuții despre Suleyman Magnificul, mă gândesc direct la.. mnoh. Știți dumneavoastră.
Io n-am văzut niciodată Suleyman Magnificul. Se uită mama, bunica și o grămadă de muieri. Și după ce se uită, se întâlnesc și dezbat episoadele lui Suleyman. Da multe, multe muieri se uită la Suleyman. Un cuplu din Alba, am citit pe net, că o chiar divorțat din cauză că muierea n-o vrut să-i facă mâncare la barbat, că era busy cu Suleyman.
Se organizează și pelerinaj, cu fanele lui Suleyman.. Mărg mai multe muieri de-astea într-o escursie "pe urmele lui Suleyman". Că o lăsat urme.
Suleyman acuma îi în concediu, până-n toamnă. O avut 2 sezoane și amu urmează sezonu 3.
Suleyman are turban și harem. Și barbă, pare-mi-se. Asta am văzut în reclame, că v-am mai zis că la serial nu m-am uitat. Că nu pot să-l iau în serios.
Sănătate.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro