vineri, 17 mai 2013

Cezar isi duce ouale in finala

Nu mă interesează foaaaaarte tare subiectu ăsta, dar m-am uitat asară cu bărbatu la rezultatele de la semifinala Eurovision. Că barbatu pusese la pariuri că trece Ouatu în finală. (Avea cotă bună, vezi doamne) Și o câștigat, buei, on milion! Mulțam, Ouate, da de primește și Ruru o rochie frumoasă, cu ocazia asta. Una așe feșion ca a ta.

Ce să și zâci de Ouatu ăsta... ni' nu știi ce-i: băiețel ori fetiță. Cre' că nici el nu știe tare binie. Bietu.
Acuma, el dacă îi băiețel, urât nu-i. Urât îi Victor Ciorbea. Și Bănel Nicolță (nu de-aia că-i țigan, ci de-aia că are fața umpicuț strâmbă.) Cezar îi frumușel. Numa' că poate că n-ar trebui să se îmbrace în rochiță. Numa' zic. și-o tras rochia ceea cu dictai decolteu', cu trenă și pietre pe ea.. Hai, mă omule.. că nici bună-mea, in tinerețele ei, nu se îmbrăca așa. Știți cine-o fost cu ideea, nu? Bote, clar. Că dacă el îi poponar, așe tre să fie tăți.

Despre melodia lu' Cezar ni nu știu ce să zic: nu poci zâce că-i faină, ni' nu poci zâce că-i nașpa. Pe mine mă sparie, chiar dacă am auzit-o deja de tri ori și știu ce urmează. Încă mi se bulbucă ochii și mi se încoardă bucile când îl aud că începe să schiaune. Da' noh.. nu mie trăbă să-mi placă.

Restu' pieselor de la Eurovision nu le-am ascultat, că nu m-o tare interesat. O să mă uit sâmbătă, să văd pe ce loc ies ouăle lu Cezar.

În rest, suntem binie, sănătoși. N-o murit nimeni. Se căsăpesc unii la anu', da despre asta vă povestesc altădată. Sănătate, la mulț ani.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro