vineri, 3 septembrie 2010

Cum mni-am dat io sama că vine toamna

 poatie că mulți vă întrebați că oare cum de mni-am dat sama că să gată vara și vine toamna. oioioi. I-așe ni:

- în primu rând am dat în boală.
- brusc și dintr-o dată, nime nu mai umblă pă drum dezbrăcat. Și mni-i frig în tricou.
- de vo o săptămână plouă. Am scos umbrela de la naftalinizat.
- mă cotă lumea. noroc că mni-am schimbat număru.
- vânzătorii de penare și alte mizerii fac reducere și ș-o fo băgată reclame păstă tăt.
- gâniești că nici copacii nu mai îs tare verzi.
- s-o închis ștrandu. și ni n-am mai apucat să mai bag o baie.
- hopaaa. se repopulează încetuc barurile cu tineri patrioți bețalăi.
- mni-o zis bunica. și bunica știe. că de-aia îi bunică.
- tătă zâua îi înnorat și gâniești că suntem ceva mai deprimați fără soare pă cer.
- peste 3 zâle îi zâua lu Ioji.
- Iuăn s-o mai îngrășat vo 12 kile.
- se anunță tăt felu de evenimente pân oraș... tăte cu taxă de intrare. !!! fută-vă becu de oameni muncitori care vreți să faceți bani de pe noi troagherii care nu muncim nimica, numa consumăm și vrem să intrăm moka păstă tăt. (apropo de asta, primesc invitații la tăte evenimentele moka. detalii la număru lu Iuăn: 0762625389. sunați fără jenă...și el mere păstă tăt și îi tare pretenos.)
- bărbații gay și cocalarii încep să-și crească păru de pe piept și sprâncenele. pe care le-o eliminat cât s-o dat cu ulei la ștrand.
- În loc de promoții la creme de plajă, amu se fac promoții la prune.
- apropo de prune, și alea parcă o început să-și crească la loc păru. de pă piept.
- o fujit lebenițarii. și muștele odată cu ei.
- parcă, parcă nu mai avem țânțari. poate unu, doi, rămași pe fund.
Dacă poate că vi s-o părut că am născut postarea asta cu o oareșce nostalgie... fals. mnie îmni place tare mult toamna. Așe cum ne-o învățat la școală în clasa a 2-a. Toamna păsările călătoare mărg în țările calde. mărg dară, că nu-s nebune să șadă aci unie îi cancer. să facă gripă?? Toamna se coc fructele. multe din ele. Și din multe din ele se face beutura. Numa din nuci cre că nu se face nimica, da de asta avem moldovenii... să se ocupe ei de nuci... Îi faină toamna... tare faină...na binie. O toamnă faină s-aveți. o lună batăr... că după aia vinie iarna.

2 comentarii:

dul spunea...

de ce pleaca lebenitarii? :(( duc si lebenitele cu ei, asa-i?

Anonim spunea...

buna. am descoperit blogul vostru ieri dupamasa, foarte fain, original.
Nu am mai ras de mult cu atata pofta. Si eu sunt ardelean sunt din Tg-Mures. Abia astept sa vad ce se mai intampla in satul vostru.
Alezu va transmite
salutari de la MS

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro