luni, 20 septembrie 2010

A inviat Jay's-u'!

Draji clujeni de pretutindeni,
Poate că vă amintiți vechiu Jay's de pe clinicilor 10. Cela ce era plin de oamini în tătă zâua. Dacă nu vă amintiți, dațâ-mi voie să vă reîmprospătez memoria.
Acel loc sacru care era, înainte să se deschidă Jalnisu, acel loc în care studenții clujeni se adunau în vederea combinării.
Acel loc în care fetili clujence și-o ptierdut virjinitatea de mai multe ori.
Acel loc în care te urcai ca boul pe masă și dansai în ritmuri retro...
Locu ăla în care ne-am combinat, răscombinat și răsrăscombinat cu necunoscuți, cunoscuți și câteodată chiar între noi.
Locu ăla în care meream sară de sară și nu ne săturam de ”Rivers of Babylon”. Că cu aia începea playlistu amu-s  5-6 ani.
Locu ăla unie nici măcar arabii nu erau așe urâți. Acoale unie eram pretini tăți.
Locu ăla unie am murit de atâtea ori...unie am pierdut telefoane, am borât în budă, unii chiar s-o spălat în apa din buzile celea...
Locu ăla... care la on moment dat s-o închis... și forțați de împrejurări o fo musai să ne mutăm tăți în pișatu cela de Jalnis... loc în care umblă numa cocalari și disperați, unie îi tăt aceeași muzică de când s-o deschis, unie îi 5 lei o bere și 8 lei intrarea... sau chiar 12-13 sâmbăta.
Ne-am săturat tăți de Jalnis... merem acoale și ne luăm de cap când bagă fututu ăla de DJ Roxette.... ne-am săturat să sparjem 13 lei să bem o bere... NE-AM SĂTURAT!
Rugăciunile noastre o fo ascultate de către bunu Mnezo... și... s-o redeschis Jay's-u. În tăt același loc, da puțin mai tare... (și ni nu mai pute așe tare)
Ca să vă faceți o idee... muzica îi faină și playlistu deschis la public. Locu-i tăt ăla, de pe clinicilor 10. Berea îi 3 LEI! Și tequila tăt 3 lei! Ca să intri trăbă numa să treci pragu, nu tre să plătești taxă de intrare. Și domnu patron o promis că intrare ni n-o să baje veci.
Studenți de pretudindeni, uniți-vă înspre rugăciune sară de sară în ceea ce-a fost odată Jay's și ceea ce este azi Paint Pub.
Grupu de inițiativă Creștin Bemniai se mută acoale.... ne găsiți pe mese, sub mese, pe lângă mese.
Adio, Jalnis... cu stufu tău cu tăt!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro