marți, 27 ianuarie 2009

macsime du ultima hora

Va resalut drajii mniei ! Numa binie si tate alea..
Noh, ieri o fost o zi fooooorte buna si plina pt tati.. Io cu radu ne-am fericit tata zua ca ne-o piscat la ANALiza cate un 8 du caciula ! :D noh, si ca atare am mers la birtu nostru (Gothic), tras un private party, beut bere de la 12 pana pe la 12 (fain ne mere in sesiune.. uai) si stat la povesti cu Dalioc, mr. Sorin Sucala, fra-su Ionut si le barman, Levi. S-apai dupa nispe beri, ompic tu absinth si cate-un long island pe cinste da-i si vorbeste de futaiuri si minuni de-alea.. S-apai vo ora am ras de ne-or piscat intestinele, ne-or durut shelele si tatie cele.. Macsimele pot fi vazute in dreapta, sub tablourile lui radu, respectiv al meu.. dar cum Nutzu si Levi n-au tablou, hai ca le pun aci ! :D
 Odata Nutzu spune: 'Sa-ti pui ecusonu intre decolteu' (mai ceva decat 'avionul cu erectie') asa, si o data Levi zice, in timp ce vorbea radu de cat de fain ii sa faci masaj erotic: 'Da io ma gadil daca imi faci asa ceva.' 
Pt cei ce v-ati amuzat cat de cat, fi-v-ar de bine, pt restu, voi nu stiti nimic ! Da nimiiiiiiiiiiiiic !!!
Tate bunie si frumose, v-am pupat dupa jinjii !

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro