sâmbătă, 30 mai 2009

Dovezi! din airiș pab



in prima poză, puteți să observați o mutră de copchil retardat mort. :) Recunosc că nu am avut nevoie de prea multă inteligență ca să mă strâmb așa. În a doua poză, puteți să vedeți un grup de oameni bolunz foaaart frumoș. A se observa în special mutra lu Diduț care arată așa după ce i-o cetit în palmă că să mărită. În ultima poză... și cea mai importantă, se vede de ce eu și cu Di ne-am înțeles întotdeauna așe bine. Friends 4 ever, Baby!!!
(pe această cale, vreau să fac public faptul că o iubesc foaaarte tare pe Di și recunosc că de când ne-am cunoscut am făcut chestii împreună, de câte ori am dormit cu ea în pat. Și mai recunosc și că mi-am înșelat variabila prieten cu ea de mai multe ori. Șiiii o să-mi lipsească foarte tare atunci când pleacă la America, aka începând de mâine.)

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro