joi, 28 mai 2009

Pal măăăă

Ieri seară, în timp ce peștele era încă nehotărât, Diana a noastă, aka.. a lu Mamucha mai nou, ne-o cetit la tăț ce ne rezervă viitoru. În principiu, mie o să-mi margă foaaartie bine! O să am carieră, bani și 5 iubiți care tăț o să ma întrețină. Unu jumate o și fost deja.. atâta numa că nuj exact care îi unu și care îi jumătatea, și nici nu dau cu sama care m-o întreținut pe mine... daaaa nu-i bai. Mai am încă 3 și jumate care urmează. Mno.. și după cum spune linia vieții din palmă.. se pare că pe la 28 de ani am toate șansele să mă curăț. Asta dacă n-am grijă de mine. Și cum în general, n-am.... m-am hotărât să-mi scriu ultimele dorințe în testamentul care urmează...:

TESTAMENT

1. Covoruțu meu cu pătrate și cercuri i-l las la Roxi, cu condiția să-l aspire și să-l iubească și să-i cânte de 2 ori pe lună.
2. La Flaviu îi las patu meu, că îi scrie în palmă c-o să aibă muuuuulte multe fomei (vă recomand să faceți toți la fel, dacă nu vreți să ajungă ce bietu să să iubească în ceva parc).
3. La Dalia îi las colecția de lacuri de unghii și toate țâțerele mele, pentru când i s-or mici bijuteriile.
4. La Iojca îi las Biblia.
5. La Iuăn nu-i las nimic, îi fac oricum o favoare dacă mor.
6. La pijcu îi las în grijă toate bunurile morale pe care le am.. pe Mugosh, pe mama, s-o streseze în locu meu, pe copii, să-i ducă la beute, și tăăăăt ce mai am io, cu următoarele condiții:
- să înapoiezi tăte tăte cadourile pe care le-am primit, și să ceri beri pe ele
- să te tunzi cheală
- să îmi faci mormântarea i-așe ni:
În primă fază, mă arzi. După aia mă pui într-o cutie: Să aibă pe ea suporturi de pahare și 1 m de tequila. Să fie foartie foartie colorată. După aia meri frumos.. închiriezi un bar de pe piezisa.. preferabil niko sau big apple.. vezi tu, strângi pe tăt lumea și vă îmbăați ca porcii. După care merem tăți în janis. Dacă nu mă lasă să intru, arată-i cardu meu. (îi în portmoneu) Acolo beți tăți beri la hablă. Ciuc. Că așe îi tradiția. Dacă îi vreunu spărgaci care n-are chef să danseze, îl arzi și pe el. Banii de beutură o să îi ai după ce vinzi tăt ce am io. Și ți-am promis c-o să te iau, o să te iau cu mineeee, dar n-am bani de bileeeet!!!!
La restu... vă las ce rămâne.. EEEh... încă ceva. Halba mea cu Timisoreana, ce-am jmanglit-o de la Timișoara, o îngropi cu mine. EEh... dacă te lasă Iojca, îngroapa-mă la gredină. dacă nu te lasă.. mă faci ceai, și mă beți toți din halbă, după care o agățați în cuiu ăla unde-i farfuria albastră. (la gredină) Da totuși cre c-o să te lase.
Mno cam astea îs ultimele mele dorințe, sper să le respectați.
Vă iubește Ruru pă tăți.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro