duminică, 3 ianuarie 2010

Anu nou o şi vinit

Mno, binie c-o vinit anu nou... La mulţ ani cu sănătate, Doamne ajută şi ne-mburdă în Rai, să fim fericiţi tăţi, mai ales io, şi anu care tocmai o vinit să fie mai bun ca cela ce-o trecut, da să treacă repidie.
Aşe..apăi, io amu am vinit de la munte.... o fo fain la muntie...am schiat pe earbă, ne-am bulgărit cu bălegar şi am stat la plajă... că zăpadă n-am avut, chizdă la măsa. În schimb..mă dau jos din tren în oraşu-mi natal... şi fulguie... chizdă la măsa... şi azi...mă scol de bună dimineaţă şi zăpadă gârlăăăă!! Huoooo!! Huoooo!!
Aşe..apăi de Rebelion ne-am dus...io cu Iuăn şi cu Eubi la Bran.. cu Berişoara şi mai mulţ oameni (de pe la capitală, majoritatea)... da n-o fo' bai, că aveau suflete de ardeleni, majoritatea.:) O fo fain. Iuăn o dornit în garaj, că s-o crezut tractor.
Mai multe nu pot să zâc.... dar, îi rog frumos pe Doru şi pe Florin (care o sughiţat puternic din 31 până în 2 ) să lase un nr de telefon şi îi cot io.
Vă salut!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro