miercuri, 20 ianuarie 2010

Sesiune

Bună zâua, am examene.
Amuuuu, fix amuuuuu, învăţ. Imediat.
Asară, ne-am adunat câţiva "copywriteri fără inspiraţie. bere. poate ne dă afară" :)) şi după asta, am mărs la Janis, unde o fo gol. Nu era nime. Mulţumesc păntru şotu moka de tequila.
Oricum, postarea asta are ca scop suprem on pumn de scuze adresate la domnu Sucală, fiindcă ieri, într-o conversaţie purtată cu dânsul, este posibil să fi folosit cuvintele "dejet" şi "cur" în aceeaşi propoziţie.
Scopu număru 2: Cot fomee să margă în locu meu la examen. Nu tree numa să ia 5. Cer seriozitate. Păntru detalii sunaţi la 0762625389.
Alte scopuri nuj dacă mai este,
Vă salut din sesiune.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Radu: m-am intalnit cu taicato impreuna
Vasi: asta nui garaju lui ca e amea !!

Iese o fata din baie si ma intreaba...How look? :)

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro