sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Spovedanie.

Ertare..am păcătuit. Ieri sară.. aka vineri sară... mni-am călcat pe principii....:(... pe mândrie, orgoliu şî tăte cele..şi m-am dus în Şeptie. Baru cela de lângă Jalnis, unie mărg piţipoancele şi bătbaţile-fomei. Am ajuns acolo şi ne-am certat cu domna ospătară... aka noi nu, ea cu noi. Că era o fraeră ciacanaie. O zâs că dacă ne luăm beuturi eftine ne ia masa.. (Bine, fă! Că ejti tu jmecheră!) Mnoa... apăăăăi, muzica o fo faină, din câte zâc ăştia...am fo sus pă masă şi pe scaune tătă sara. S-o întâmplat oarece incident cu vinu... de mni-o curs tăt pă ie... mni-am făcut o poză cu Tony de la cefere...o poză şi şi-n aia zâci că am avortat pe nas borşu magic. Ne-am eubit noi, tri muieri sepsoase, p acolo... noh o fo fain... da cel mai tare ş-o fo călcată pe principii fratemeleu Iuăn, careeee nu pe dansează el în general...da s-o căţărat pe masă...el cu cele 173 de kile a lui... doaaaamne cum tremura masa.... m-am şi gânit că să duce de tăt. Da-i binieee, nu-i stres! AM supravieţuit, o fo bine, mai merem păstă un an.
*După mulţ ani, am pus poze ... celea pe care le cred io relevante. Îmni pare rău şi regret că postarea asta nu-i defel de enteres jeneral.. da s-o cerut. Hai cefere!!!!

Un comentariu:

4Mit spunea...

Iarta-ma caci am pacatuit ...am refuzat sa ma dau jos de pe masa :))

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro