miercuri, 5 iunie 2013

Mersul pe scari e sanatos, mai ales daca n-ai lift la bloc

Nu iau liftu' aproape niciodată. Tăt timpu' mă duc pe scări. Asta fiindcă la noi la bloc nu este lift.
Mai multe zile pe săptămână locuiesc la reședința noastră din centru. Și acolo merg pe scări. Că nici acolo nu este lift. Ar fi culmea să pună lift la casă. Mai ales că are numa' parter.
Și când merg în vizită la alți oameni acasă, în general merg tot pe scări. Că majoritatea pretenilor meu n-au lift la bloc.
Iau liftu' rar, numa' când mă duc în vizită la pretinii noștri care stau mai sus de 4. Da' și atunci, aș prefea să mă duc pe scări. Doamne feri, rău îi cu liftu'! Odată m-am dus la pretena mea Alina care stă la 6 și ne-am blocat cu liftu' și era să murim!
Îi tare nașpa cu liftu'. Mai ales dacă mere încet și sună urât. Mai ales dacă tre' să urci deodată cu vecinii dubioși. Mai ales dacă vecinii dubioși put a urdă.
Astea fiind zise, dragi petini, vă recomand să mergeți pe scări. Că-i mai sănătos. Mai ales dacă n-ai lift la bloc.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro