luni, 19 august 2013

Turkish delight

Mbună zâua, draji pretini. Iaca am revinit de la frații noștri turci. Mare parte din grupul Bemni-ai ne-am fo dusă în Turcia, că n-am mai fo niciodată și-am vrut să videm cum îi. O fo fain.
Cele mai importante învățături din escursie le împărtășesc cu voi:
1. Contrar aparențelor, turcii nu sunt țigani.
2. Ca să ajungi în Turcia, tre să meri tot înainte. Di ce? Pentru că înainte era mai bine.
3. Oricât de dubaș ar arăta femeile ninja din Turcia, nu tre să te uiți prea atent, că s-ar putea s-o iei în freză.
4. Covoarele de pe jos din Turcia nu-s nici pentru rugăciune, nici pentru decor. Îs ca să nu iasă putoarea din canale.
5. În Turcia, dacă treci pe trecerea de pietoni exact atunci când vrea și un șofer de autobus/scuter/mașină/tanc să treacă, atunci du-te-n aia a mă-tii.
6. În Turcia, dacă vrei să meri liniștit pe banda ta, atunci du-te-n aia a mă-tii.
7. În Turcia, singura regulă de circulație e că du-te-n aia a mă-tii.
8. Câinii comunitari din Turcia îs tăți labradori. Nu găsești de-ăia pitici și urâți ca la noi, că i-o mâncat mâțele.
9. Ăia din Turcia n-o mai văzut veci țigări electronice, drept pentru care o poștălit-o tăți pe a mea.
10. Cât timp îi Ramadanu la ei, în fiecare noapte vine un nene cu toba și te scoală. În caz că ți-i foame, să mânci.
11. Cea mai bună mâncare în Turcia o găsești în restaurantele în care au bunicuțe.
12. Niciodată să nu te încrezi într-un român, în Turcia. Mai ales dacă-i bucureștean. 2 chestii ne-o recomandat: O plajă faină și-o bere locală. Plaja puțea a căcat și berea avea gust de naftalină.
13. Peste tăt în Turcia poți obține discount. Mai puțin la supermarket. Ăia-s țărani.
14. Turcii se pupă ca interlopii. Ca neamu Becali. Ca țâganii. Umpic gay
15. In Turcia nu găsești shaorma. Pe bune, n-au shaorma.
16. Singura budă turcească în care am avut onoarea să fac șușu, o fost în Bulgaria.
17. Cel mai frecvent nume în Turcia e Mafrend
Mai pă sară voi reveni cu mai multe povești: Cum am negociat berea la supermarket și altele pe care tre să mi le amintesc.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro