luni, 19 august 2013

Covoarele din Turcia

Dom'le, ne-am dus de câteva ori pe floașteru din Kusadasi și-am tăt văzut covoare pe jos. Flaviu la on moment dat ne-o atras atenția: Bă, io zic să nu mai călcați pe ele, că oamenii ăștia poate se roagă pe ele și să nu-i jignim..
Nu erau pentru rugăciune. Am aflat mai târziu că îs puse acolo ca să nu iasă putoarea din canale.
Tăt felu de întrebuințări le găsesc ăștia covoarelor. Astupă putoarea, după cum am zis.
Se roagă pe ele, din câte am auzit, că de văzut n-am văzut.
Le pun în moschee, să ne fie pufi la picioare.
Le pun pe scaune și pe bănci, ca să arate frumos.
Le atârnă pe păreți. pe post tablou, desigur.
Fac portofele din ele. Mni-am luat unu, bestial. N-o venit cu tot cu bani, din păcate.
Le scutură, da de-or zbura.
Le pun pe cămile, da de-or zbura și ălea. Peste tot le pun.
Ce mă deranjează pe mine, domnilor.. îi că o Răpirea din Serai n-am văzut. Nici măcar una..



Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro