marți, 24 august 2010

Dovada

 Amu mai nou chiar m-am mai lecuit de chefuri, și n-o mai ard chiar până dimineața....chit că amu îi 5 dimineața (m-am uitat la sezonu 2 din Cum am cunoscut-o pe măta). Da mai demult când eram făr de grijă, n-aveam gajic, familie, casă, și alte cele... o ardeam așe la modu sălbatic... aka... sălbatic. nu foartie sălbatic, da mai sălbatic de 2 noaptea. Și îi posibil să fi fost ceva nopți ceva mai... sălbatice... îi posibil să ne fi scos cu forța la 7 dimineața din club...și să mă fi țucat (amu batăr 2 ani, nu mai curând) cu vo un domn necunoscut.... îi... foartie posibil. Amu nu mai, că m-am cumințit.
Ni nu mni-am făcut griji de tăte astea până amu... la 5 dimineața când și-o amintit Trifuț că o fată ne-o făcut poze ultima oară când am fost în seven. Și mni-aduc aminte... ba chiar am rugat-o să ne facă poze, că o cunosc... de unde? din Janis. De când? De când ne-am îmbătat. Și io am uitat de ea, că ea face poze pe care le pune pe net, pe care intră oameni. netu, zic. mdea..... și țin minte... cum se furișa ea așa simpatica ”vaaai ce drăguț! să vă fac o poză” când defapt.... ea aduna dovezi alte ebrietății noastre pentru a le împărtăși cu lumea largă.. hmmm. da, și când o să ajungem faimoși o să ni le vândă pe bani grei... mmmmdea.... crezi că mă sperii, gagică de la Clon? Nu mi-i frică de bau bau.
(Aș propune, gagică de la clon să vă faceți și voi pagină de facebook, să mă taguiți și pe mine când mai e ceva. nu de alta, da îs mai mulți oameni acolo.... așa... de fază...)
Mda..ce vroiam să mai zic? Nik.. mulțam de poză. te invidiez că intri moka peste tăt. Data viatoare te pozez și te pun pe bemniai. hihi.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro