joi, 12 august 2010

Gata, s-o fo gătată

Na... s-o fo gătat .. transmitem cu lacrimi în ochi și cu un dejet în cur din Brașov. Am vinit aci fără on motiv anume. La mare o fo fain. Ni n-are sens să povestim, că oricum voi n-o să pricepeți. Bineînțăles nu ne-am îmbătat defel, am dormit în tătă zâva și numa atâta am ieșit din casă când am fo să ne rugăm la beserică și când ne-am fo dusă la plajă.Unieee la plajă n-am făcut bae, numa am șezut îmbrăcați de ne-am uitat la mare. O fo fain. Mulțumiri la tătă lumea din sud care o avut grijă de noi și ne foartie tare bucurăm că ne-am revăzut. Vă așteptăm la Cluj să bem pântre oameni normali. :p Și mulțam fain lu Laura că există și putem râde de ea.
Am avut parte de 2 declarații jjmechere... una... poate cea mai faină din telenovele..... o fătucă de 4 ani mni-o zis că-s viața ei. șiiii un poponar care o vrut să mă combine mni-o zâs că ce fain m-am machiat. Nu-s bărbat.
În altă ordine de idei: frate, decât, gen, frate, frate, aici ișa, e marfă. da mai mereți în franjurii mei, na.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro