vineri, 6 martie 2009

Ce-am mai comis

Mno, ashe... pana aseara am avut dara o sfanta pana de net care-a durat mai ceva ca nuntile din basme, alea ce tin 3 zile si 3 nopti. mnaaa... shapoi... ce s-o mai intamplat... am gasit aseara un portofel pe jos.. plin de bani sh de acte.. mai exact, toata identitatea lu bietu ce Turbuleasa Vlad Ioan... buletin, carnet de student, permis etc... sh ceva bani.. Romaneste ar fi fost sa luam banii sh sa ne imbatam de ei, da' ca tot studenti suntem, stim cum ii sa n-ai shapoi... ce-om face altceva decat sa ii dam la bietu om inapoi ce a avut odata sh acuma nu mai are. Alte mninuni... Eeeera sa uit, k impreuna cu nijte baeti am scris o poezie...
"Foaie verde, uite-o baba
N-ai de lucru fa-ti o l a ba'' Scurta sh la obiect. :P
Mr. Sucala s-a mutat din cuibu lui intr-un alt cuib, la mama dracului, da frumos. si poate cel mai important eveniment din saptamana care e pe gatate, este ca iubirea vietii mele, Nero, el cutio a lu Sorin, s-a intors acasa intreg, nevatamat, sanatos... da ii putsea gura a cadavru.
Cand udam noi noul cuib a lu Sorin am aflat ca Flaviu (Mr president, sau Mr. Vodafone) cand era bebe o supt de la toata lumea.
Gata postarea. Cat timp scriam io aici minunea asta de poveste, Mr Sucala o aflat nr lu bietu ce Turbuleasa Vlad si i-o dat esemes sa ma sune. Numa bine la tatzi!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro