joi, 26 martie 2009

Saptamana mninune

O inceput saptamana asta binieee... sh sa gata la fel. Luni sara, ne-am dus la general sh p-aia sub janis, martz o fo ziua OSUBB sh foaaaarte fain o fost. Cu toate ca o vinit politzai, s-o luat curentu, sh-asha mai departe.... noooi am cantat, am dansat, am baut beri, sh-o si ramas, sh ne-am simtit foarte foaaarte tare...ca de ziua noastra.
Shamu ajung la sfanta Miercuri... care sfanta miercuuuri, desi ii zi de mancat, de on an incuae ii sh ziua de chef... amu, da-tz sama,betzash... dupa ce in weekend ne-am muncit sh n-am dormit la Arcalia, sh dupa ce ca luni sh marti, tat dimineata am ajuns acas... cam ce stare aveam noi, in special io, in sfanta zi de miercuri... Foarte stare buna aveam.
Mnoo... sh o inceputu sara jmecher de tat.. ne-am dus noi cucuietzii acasuca la diocu, am topit un Vasilica treijtrei, sh ne-am indreptat noi foaaartie repidie cata a unjpea casa a nosta, beserica sectei betzivani, Janis. Amu noh, fiecare cu religia lui. Shapoi... o inceput sa ciripeasca pe glascioru lui voios, mister doodoo cel jmecher sh care mnie nu-mi place defel. Aista o vinit intr-un maieutz (ca-i era cald) sh cu nijte manushi (ca-i era frig), epilat sub brat (ca-i era rusine sa vina cu par) sh cu on fel de basma pe jumatatea superioara a mutrei. Amu noooh... io nu zic ca-i rau.... ca shtie sa ciripeasca... chiar biniuc... da noh... foarte frumos n-o fost. Sh s-apuca domnucu aista sa lalaie... sh noi sa-l ascultam. Dupa aia o inceput karaoke... cu mandrie l-am sustinut pe fratele nostru Manases.. care n-o castigat, da castiga sigur daca nu participa Dan ala. La karaoke o fo fain... io cu Di:" 1, 2, 3 si: Gaaaaaay!!!!!!!!!!!!!!!! " L-am gayalit ompic pe mister doodoo.. da nu cre ca ne-o auzit. Dupa aia cand ne-am dus in fatza.... di (despre domnu solist) ''cine se crede asta, ca deja o cantat de 8 ori la karaoke??'' :)) S-o carat ashtia unu cate unu, io, cu diocu, ca ce nijte lady ce suntem, am inchis baru din nou. Shapoi tata noaptea... da-i cu shoturi, da-i cu beri, da-i cu porcarie de-aia albastra.... io cu diocu sh cu pretenu ei neamtz pe care in romaneste il cheama Iad. Mna... am shezut, am tzopait, am fo cuminteeee.... sh dupa aia, conform traditiei, ne-am dus la mec sh ne-am luat shasa cheesburgeri sh 2 cartofi. frumosh. Era dimineata deja, dara ca, autobuzele circulau, copchiii mereau la scoala, oamenii seriosh mereau la muncit. Nooooi, meream cata cash pe maxim shasa carari. 3 a lu diocu, 3 a mele. Mna... dupa ce ne-am tat ganditu cu ce sa merem cata casa, am luat un taxiu. Si acuma ii faza serii... de fapt a diminetii... merem... ne oprim... aveam de dat 8,14 lei... sh... domnu mni-o zis ca n-are 2 lei rest... sh io i-am zis k sa se cote. shapoi s-o cotat ce s-o cotat sh mni-o dat 17 mii monezi sh-o guma de mestecat. Ashe ca... ma ganiesc io...ca lumea asta sa gata de tat. Vremea... ii o mare porcarie oricum.... da amu... ca-i criza... om ajunge sa nu mai folosim banii defel. Om cumpara chestii pe gumitze. O pita.... ar veni vooo.... 10 gume ? Mnoo... io zic ca sa gata lumea. Faceti bine sh fiti buni, s-ajunjem la Rai, nu la Iad. Sh ca sa fie completa saptamana asta mninunata.... maniana merem la timisoara, la pretenii noshtri OSUT, care isi serbeaza ziua de nastere. Va iubeshte Ruru pa tatz.
Maxime: "Imi bag p88a in fatatoarea ta'' (Manases)

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro