duminică, 22 martie 2009

inapoi in cimitir

--MNo binie mah, ca am vinit napoi acasa. Iaca ne-am dus cu za big family of osubb sa vizitam plaiurile arcaliene, sa facem una alta (secret). Sh o fo fain, ca tat timpu. Pintre maxime.... o sa-l amintesc pe Shomleia, care azi noapte o reusit performanta sa miceasca o piatra numa cu puterea mintii, da o vinit careva (like wow!), o calcat pe piatra sh s-o marit la loc! : '' bah, ce oameni! io ma chinui s-o micesc si el o mareste la loc!'' (shomleia, 22 martie 2009, noaptea pe la 2).
-- Ce-am mai mancat p-acolo o fo cam putine, da oricum, o mancat jcu bruschette, care, citez ''is atata de bune , ca-ti vine sa-ti bati copiii cu caciula uda '' :| :)).
-- Mno, ce-i foartie tare... ii ca vine sfarcshitu lumii. Pana nu demult, cand eram io tanara, era cacat sa vorbesti de vreme. Amu nu mai ii. Amuuuu-i ca vremea ii atata de dubasha ca de-abia astept sa vorbesc de vreme. adica... ninje, ploo, bate vantu sh ii soaare, tatie tatie in aceeasi zi. Cum ii aia? cand eram io tanara, dara, ninjea numa iarna, vara era soare, sh cand ploua ploua, dapoi nu ashe... ca ploua-ninje-facem plaja. Ca nu-i binie! Da cum saracie... te scoli.... manci ceva, meri la strand, dupa aia meri la schi? Ni nu ma mir ca is ashe proaste alea din bambu. mmmmnoo
-- Amu am vinit acasa... sh tare rau imi pare, ca ... o fo fain! Va iubeshte ruru pa tatz.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro