sâmbătă, 14 martie 2009

Doamne feeeri

UMM..... nuj daca ar trebui sa-mi expun parerile legat de ce am comis-o aseara toti... Cre k de data asta o sa ma abtin.... :) Ideea-i ca o fo foaaaarte tare la chefutz, am baut o litara de bulion, cat am stat la povesti in camara. Poate ca suna ciudat... da era chiar destul de comfortabil... Ummm, dupa aia ... sau inainte.. sau dupa aia, mai stie planeta, fetele astea o aterizat in ceva incapere dubioasa care semana mai degraba cu un doolap. :P umm.... m-am bucurat foarte tare cand o vinit Besina (fart) care o luat nota mare la cel mai greu examen din lume. Umm... primu borax a fost inregistrat la 10 jumate. :) al doilea a fost inregistrat pe jos... ummm.... dimineata la 7 am jucat poker, i-am blanit pe astia si am creanta de 10 beri si 10 shoturi de jager.... umm... cam atata.. nuj care cand ati plecat, inca sunt ametita, da ce-i important si conteaza cu adevarat este faptul ca iooo cand m-am dus sa ma culc... era dimineata. :) Mna... o fo fain.. si cu siguranta ultimu chef la care am fost. exceptand week-endu viitor. si maine seara. si noh... :)) va iubeshte ruru pa tatz.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro