luni, 19 octombrie 2009

Colecţia toamnă-iarnă de dume masculine

Vă prezentăm cu mândrie specimenul ză quelner from Papură birt. Super mega hot, probabil ruacher, adunător de bacşişuri, împărţitor de mese, îşi atraje victimele prin bileţele.
Mai pă larg, da tăt pă scurt, amu într-o sară, on domn din Papură-birt, mni-o dat on belet cu număru lui (cred), în care mni-o zâs că poate om mere la o cofă.
Poate că, măh băeatule, om mere odată, da nu chiar amu, că am gajic agresiv (:)) ) şi în plus, fix acuma n-am cenţi să te sun. Da să ştii că am o pretină care are abonament şi i-am dat ei beletu să te sune când vrea să margă la cofă. Stă în gheorgheni, da nu-i bai, că ia 25-u până în centru.

Mai sunt exact aproximativ şasă zâle până merem la munte, drept urmare, în săptămâna care tocmai începe mâine, ne propunem să ne abţinem de la orice fel de activitate care poate provoca mahmureli.

Vă anunţ cu bucurie în inimă că io cu Pijcu ne ducem la sală cam de două ori pe săptămână şi suntem exagerat de sexi. Mni-am luat belete la BINGO şi n-am câştigat, da nu-i bai, io ştiu că banii nu pică din cer. Ei cresc în copacii de pe Cetăţuie.

Adios, mis amigos ciangales de varza.
vă ciangalesc, dragi ciangalăi.
Bulionaţi cu grijă.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro