joi, 22 octombrie 2009

Ultimele noutăţi. Bemniai.

Bună zâva, şî binie că citiţi toate porcăriile astea.
Mânie ne ducem la munte. Mulţi. De-aia că vine zâva lu Diduţ. Am fo la metro de-am luat beutură.... avem aşe vo..o sută de litri de beroase..... vo 4 de Vichy şi unu de Iubi... plus ceva pălinci... vă recomand să urmăriţi postarea fantastică de după mirificul chef. Pe luni o să apară.
Umm, apropo de chef, ieri am murit. În fostu Gothik plăteşti intrare şi bei câtă Sambuca poţi. Nu recomand nimănui să încerce, întrucât este dureros...şi poate avea urmări nasoale. Io, i-am zis la domnu taximetrist (Btw, scuzeee!!) că "atâta am beut de mult că pot să cânt în coru bisericii". După aia am negociat cu nijte vecini să îmi dea maşina lor de spălat. (Btw, scuzee!!!) Oricum, m-am trezit când o vinit mama la mine în cameră şî m-o întrebat di ce stau pe întuneric.
Şi apropo de chef, săptămâna care vine facem unu. Mare. Gigant. În Rolland Garros. Vineri. De la 11. Halloween Party. Intrare aproape moka. O să fie cel mai jmecher chef ever, pentru că noi o să ne dăm jos chiloţii la un moment dat, şi o să ne scoatem sutienele. Punem concursuri cu premii în alcool, ne retardăm cu toţii împreună şi vom fi fericiţi.
Să ne concentrăm totuşi asupra weekendului care tocmai începe....S-avem ţugui!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro