miercuri, 28 octombrie 2009

Să trăească Jcu Jcu. Şi noi tăţi pe lângă ea.

În magnifica zi de azi, Bemniai o sărbăutoreşte pe mândra, aşa-zisă Jcu.
îi dorim să trăească una-ntruna, să fie bună şi fericită, să aibă parte de toate cele, cât mai des şi cât mai bine.
În plus, îi mulţămim din corazon că îi, şi că nu se duce nicări.
Te eubesc deosebit.


Nu deajaba o iubim aşe tare... pântre maxime, amintim:

''nu va suparati, ati primit in posta numere de telefon?.... adik..... ati primit ziarul Posta in cutia Kaufland?"

"si mie imi place sa-l frec"

"visual SexPro"

"din cadrul ferestrei customaiz se selecteaza eticheta condoms"

"io am bretonu' felat''

''imi place sa ma calareasca''

''is ashe de bune bruschetele, de-ti vine sa-ti bati copiii cu caciula uda''

''l-om vopsi si pe Cristos rosu, alb si ngru''

"io cand mor, vreau as fiu arsa, ca cre ca as muri daca m-as trezi in mormant''

"ma batea tata daca pierdeam cheile de la cort"

"nu face din cal armăsar"

"duminica ashe marti examen am"

”un bebe cu o țigancă în mână”

„zamă de fute-o-ai pe măta”

„mi-o trimis maila prof” (=a trimis profa mail)

„ălea nu-s țâțe, că nu-s din țesut de-ăla țâțos”

"poduri peste ocean"

"ziua lu Iuăn e acuma în 14, da mai demult era în 16. "

"farmaminge"

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro