duminică, 25 octombrie 2009

Rezumat chef.

Vă anunţăm cu bucurie în suflet că ne-am întors în formaţie completă, întregi, acasă, după chef. Doar două geamuri s-o spart în astea 3 zile. Mda. Unu l-o spart o fată care nu era cu noi, de şi-o tăiat mâna în cioburi, şi unu l-o spart Flaviu... ăla mic mic de la maşină... ca să scoată cheile pe care le-o încuiat înăuntru în timp ce îi dădea pansamente la gajica cu mâna tăiată. Nu-i bai. O să pun şi filmu...
Umm... în rest.. am golit sticle.... multe.... toate..... , ne-am chefuit, am jucat tăt felu.... am cântat..... o iubim pe didu.... o fo tare.
Salutări copchiilor din Avram, cu care am cântat sâmbătă noaptea....
Şi salutări lu domnu Ionel, care ne-o ajutat să sparjem geamu....
Şi salutări lu domna profesoară care era cu copchiii...
Şi salutări la tăţi care vor salutări. Mnoa.

În altă ordine de idei,
Vinerea care vine, facem chef în super-mega-renumitul club Roland Garros, pe podul cela ce mere cătă gară...
De la ora 11, să viniţi tăţi, cu pretini, pretene, verişori, etc, îmbrăcaţi în tăt felu.... Costumaţi, că-i Halloween!!!
Intrarea îi eftină... aproape moka.
o să avem vo 3 concursuri cu premii în alcool.
Da oricum cel mai, cel mai important îi că o să trajem o distracţie marca Bemniai, aşe cum ştim noi să ne-o bem mai bine.
Pentru rezervări, accept scrisori.


Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro