duminică, 21 februarie 2010

Ai ce tare

În caz că v-aţi întrebat pe unie suntem şi di ce.... să ştiţi că suntem binie... Ieri am gătat în sfârşit cu bubiţele...
Ca deobicei, ne-am pişat pă ei! De-amu vacanţă 3-4 luni, până la licenţă. Ca în fiecare început de semestru, mni-am propus şi amu: '' semestru ăsta învăţ şi mă duc la toate seminariile''. Probabil că nici amu n-o să se întâmple.. da nu-i bai... bine-a fi şi la vară cald.... aşe cum o fo ieri...cald. M-am sculat că am fo auzâtă cucu... bunica zâce că de câte ori îţi cântă cucu, păstă atâţia ani o să te măriţi.. Aşe să vă gâniţi că io m-am sculat la 8...şi pân la ora 10 nu s-o oprit cucu... încontinuu tăt o cucuit... aka mă mărit io la anu şi la mulţ ani! Apăi las că bine-a fi ş-aşa. Mno şî ne-am dus la papură unie de pe la ora 1 jumate când m-am îmbătat din 3 beri am început să mă distrez şi io.(că până atunci am stat la masă şi mni-am mirosit mâna).  Printre altele.. în intervalu orar 11-4 s-o înregistrat dangerous inundations la subsoluri... de-aceia că am pus mâna pe ceva, nu zâc ce... o burtă! :)  Eee.... după aia s-o întâmplat că Flav ş-o dat pă faţă latura lui de party animal şî aşe ne-o dansat pă tăteee... Iuai, şapoi cum ne-o tăt învârtit în tăte părţile că îmi vine să pic jos numa când mă gâniesc ce tare o fo.
Şî amu îs oarecum mahmură fiindcă am beut ieri 3 beri... cât de jalnic... cât de trist... ce-am fo...şi ce-am ajuns....
Mnoa şapoi cam atâta de la noi....
Sănătate la tătă lumea!

Un comentariu:

Flaviu Udrea spunea...

Hai ca a fost super tare aseara. De mult nu m-am distrat asa... Uai... Genial! Nici nu mi-am dat seama ca s-o facut ora 4...

Si o faza f tare fost in drum spre casa... Am mers cu un taximetrist mai mos asa, da' de treaba si pana sa ajungem la mine la bloc l-am combinat sa mearga sa faca taximetrie in Anglia :)). Si atata o fost omu' ca mi-o cerut nr de telefon, mi-o povestit ca mama lui ii in faza terminala, ca ii divortat, ca are o sora. Si am mai stat vreo juma de ora in fata blocului si am povestit. F tare :)

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro