miercuri, 3 februarie 2010

Asară pe înserate

Ieri sară am gătat sesiunea. io. Şi m-am dus cu pretinu meu Ioji... fără de care nu meream....şi nu era aşe faaaain în mninunatu loc (tăt ăla, că numa acoale ştim să merem) Jalnis...unieeee asară cre că era ceva mijcare organizată a elevilor de generală,liceu şi grădi. Io mă tare mir că ăştia nu le cereau buletinele, că erau copchii de-aceia la care abia le-o fo mijită pufu. Cre că asară s-o bătut recordu la categoria "număru de virjini în Jalnis". Şi erau maxim şasă cai. Mai era pă lângă ăştia on nene de vo 83 de ani care probabil era dirigu... sau bunicu vreunuia din copchii. sau.. străbunicu... nuj... da era jmecher şi o agăţat oareşceva mândre minore. O fo bine, totuş, că pe la 1 tăşi copchiii o mărs acas, că era târzâu...darăăă.....şi media de vârstă o mai crescut o ţâră.... şi am devenit iară tineri. :)
Noh, şapăi binie că-i binie. Închei amu transmisiunea de sub Dacie, predau legătura în studio la pretinu meu Ioji pe care-l eubesc deosebit (NU-S CU EL) :) Că mă duc amu să mă pregătesc de Velăntainz gay...aka să cot o inimă ... în cimitir, sau unieva...la măcelărie.... s-o tunez şi să mă culc pă ea. Doamne ajută la tăţi şi tătie.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro