sâmbătă, 13 februarie 2010

Weekendu lu Vali

Na... că mâine-i Valentine's Gay... da asta nu-i interesant..De când mă ştiu, indiferent de variabila iubit, niciodată n-am aşe sărbătorit căcatu ăsta de sărbătoare... Că în fiecare an, o fo zâua lu Iuăn. Cu tăte că anu ăsta era vorba că se mută pe 16, da n-o fo să fie. Şi anu ăsta... la fel.... ne-am apucat de ieri să-l tăt sărbătorim pe frăţică...de la on moment dat el o şi plecat şi noi l-am tăt sărbăutorit. Da şapoi luăm la vrăjeală ziua asta unică în care ar trebui să sărbătorim sentimentu suprem al iubirii... şapoi cum.... ne adunăm om cu oamă... tăt câte 2... şi punem de-un futai într-un context mai deosebit... cu flori, lumanari, mninuni de tăt felu, după imaginaţia fiecăruia. Cel mai mult la sărbătoarea asta mnie îmi place vinu.
Oricum, nu despre asta îi vorba... azi îi trişpe, nu paişpe.... şi azi, ieri şi mâine îl sărbătorim pe Iuăn.. şi fiindcă imediat ne apucăm de beute... pun aci on sincer La Mulţ Ani păntru frate-mio Iuăn, cu ocazia împlinirii a 123 de kile şi 19 ani. Să trăească!
Luaţi de-aci, de la Iuăn citire:

„Iisus o coborât pe Pământ numa s-o fută pe mă-ta”

„Lua-te-ar papagalii la pulă”



Interviu cu iuăn:



reporter:„ câți ați venit azi de la cluj?”

iuăn: „destui”

reporter:„cum v-ați pregătit să veniți la mare?”

iuăn:„binie”



"tii minte mah iojtule cand eram mici si ne bagam pula in nitrat de argint?"



"saruuunuma!!!!"



"Ce baga ninge..noh"



"cantana si fanal"



"decat sa futi, mai bine te dai cu spray"



"de la tzuica, unele borashti"



"cortu meu ii cat un sac de rafitza"



"semnu de interzire depăşire"



''Harlem Gloeblebloeble (=Globetrotters)''

"Cablu HDMI cu 3 iesiri: video, muzica si atat"=)))

 Să trăeşti o mie de ani!


Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro