joi, 16 septembrie 2010

Despre Champions League și cum o călcat Ioji într-on căcat.

Io cu Ioji ne-am desprins de omenire și am fo lucrată 3 zile la stadionu CFR. O fo fain, mnie cel mai mult mni-o plăcut că ne-o dat mâncare pă gratis. Binie, noi ne-am dus mai mult să ne uităm după folbaliști...da n-am pe văzut. În principiu, am muncit ca nijte sclavi îmbrăcați frumos... da io m-am râs. Că o fo amuzant. Am umflat mingi și am făcut risipă de hârtii... și am lipchit steluțe... și... am umblat cu xeroxu...și cu faxu.. și spre mirarea tuturor, io n-am stricat nimica. Cel mai da cel mai mult mni-o plăcut cum ne-am luat acasă multe cadouri. Că prima chestie, ca românu, o fo ”hai să vedem ce se poate fura!”. Binie, că n-am furat numa chestii care ni se cuvineau, defapt. De exemplu, pixuri, și tăt felu. Eh, și mâncare, asară... și o bere. Și o minge dinaia.... și...pungă... și tăt felu, amu ni nu mai știu.
Important îi că CFR-u o bătut. O jucat cu nijte oameni îmbrăcați în neon. La ei în echipă era unu Cabral și ea negru. Scoru o fo 2-1. Cam atâta.
Mi-o plăcut cum ne-am distrat de un pretin de-a nostru, că pretină-sa îi grasă și urâtă (el o zâs) și că el îi gay (noi am zâs)... și am mai râs și de pretina lu Ioji că-i carmolită ... și am mai râs noi, da amu nu mai știu di ce.
Cel mai tare o fo când ne-am dus cu Ioji pă teren și Ioji o călcat într-un căcat. Ceva U-iști, probabil.
Atâta de la Cluj, bye bye.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro