vineri, 15 octombrie 2010

Și mă gândeam io

Dau amu păstă on articol, în timp ce făceam io risărci, despre... fantome. Și mni-am amintit de fantomele de la apahida și alte alte articole cu fantome. Și era aci, în ultimu pe care l-am văzut, o selecțe de vezi doamne fotografii!! din tăte timpurile. cu fantome. Am observat că tăte fantomele ăstea... când viu să te bântuie, se îmbracă frumos. Io n-am văzut una dezbrăcată în tăte pozele. Și nu-i lojic. Fantomele, doară când mărg acolo în lumea ceilaltă... nu-și iau hainele cu ele... că ălea stau și putrezesc în cimitir. Sufletu mere practic dezbrăcat! Ăsta îi adevăru! Ș-atunci, dacă sufletu mere dezbrăcat... ar trebui să vie înapoi la bântuit, tot dezbrăcat! Că așe îi logic. Și atunci să-mni explicați voi mie, di ce în tăte pozele fantomele îs îmbrăcate. Că așe îi trendy?? Sau îs rușinoase, te pomeni? Îs pudice?? să nu li se vadă cucul ? sau di ce?
Dacă ălea îs adevărate (fantomele, da probabil că nu-s adevărate), atunci... să se dezbrace. Și dacă ălea adevărate vin dezbrăcate... atunci.. fantomele negrilor îs ca un fel de pată de întuneric? Care se plimbă aiurea?
Oare câinii după ce mor, ne bântuie? Și ăia cum arată ca fantome...oare? Sau restu animalelor... ce amuzant ar fi să ai o fantomă de struț. haha. Sau să mă bântuie o broască țestoasă. Sau nijte pești. Oare fantomele de pești bântuie pe uscat?
Vă rog frumos să mă ajutați să descopăr adevăru. Că poate am vreo fantomă de cangur în apartament și io nu știu. Mulțam.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro