duminică, 13 iunie 2010

Da ţi se pare cald?

Oamenii fosforescenţi au dormit azi noapte în cur. Aka... mulţi din noi. Că suntem handicapaţi şi ne-am dus tătă zâua la Cojocna la băi.... binie, baiu nu-i că am mărs... baiu îi că am stat tătă zâua în soare. şi ne-am prăjit...binie de tăt, carnea-i pătrunsă şi chielea ni s-o rumenit..amu puteţi opri cuptoarele, mulţam!
La Cojocna îi fain... îi on sătuc de pe lângă Cluj, cum meri în Apahida şi în stânga... şi acoale îs băi. Bineînţeles, unie-s băi îs şi mici, bere, căcaturi, căcaturi, îngheţată, cireaşă, tăt felu. Şi binie măăh, normal, câteva zeci de exemplare din specia Cocalarusc - Pţiponcus, animal asexuat.
Cu această ocazie, salutăm balenele albastre care ne-au încântat cu demonstraţiile de "scos ţâţe cât capu meu la vedere", "sprijinirea ţâţelor atârnânde cât capu meu de bindeu mare şi hâd", "flegmat în sân", "topless pe bindeu", "Topless în chiloţi", "cum să faci chiloţii normali să arate a tanga", "Cur cât china cu o aţă în el".
Io nu mni-am prea dat sama de o sângură treabă... care-i chestia cu moda..? di ce se poartă la ştrand păpuci de lac utilizabili la nuntă?
Aşe în mare o fo fain acoale... păntru cine nu s-o mai dus veci până amu... o să fie o experienţă faină... că îi apă de-aceia buclucaşă ce te ţine sus. Şi pluteşti aşe ca bolundu... numa moldovienii ăştia pretini cu noi, nu s-o dezlipit de mal, că le-o fo frică. Că în Moldova nu prea au ape şi nu prea învaţă să înoate. noh, najpa. Nu vă stresaţi, drajilor, că dacă vreodată îi să picăm în ceva tău adânc, o să ne salvăm sângure.
În cu totu altă ordine de idei, o promovat "U" în A. şi cu ocazia asta, uiştii o făcut tam tam în centru. S-o bucurat, drajii de ei... o tras claxoane, s-o spălat... în fântânile din centru... o aprins tăt felu de căcaturi, noh.. s-o bucurat. Şi io mă bucur, că amu avem 2 echipe în A, cu care vom cuceri zonele extraardeale. Da nu-i asta, chestia... că să se bucure, domnule... da io ce nu pricep îi di ce tăt cântă ăştia cântece cu "muie cfr". Binie, amu poate că îi din cauză că ominii din galerie îs aşe mai evadaţi de la bolunzi, da totuşi.... nu se cade, nu-i frumos şi nu-i vorba de ceferişti aci... noah. atâta de la Cluj. Murim de cald. La revedere. Hai U! Hai CFR! Hai Sportu Studentesc! Hai Sănătatea! M-am plictisit, gata.


Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro