marți, 22 iunie 2010

Din ciclul nenorociri :)) şi vay cât de amuzant mi se pare... Janisu

Cum zâceam... am scris mult, am vorbit şi am râs foartie foartie mult de domnu care are Janisu. Aşa că de azi, o să îi cotăm on nume...nu ştiu.... Federpingo, de exemplu.
După ce că My Way (baru) o ars... de 2 ori, Stuffu...o ars şi ăla o dată.... trebuia musai musai să se întâmple ceva şi cu Janisu, logic. Dar omu probabil că şi-o luat măsuri de protecţie împotriva focului...că deja... era prea de tot, aşa că zeii l-o pedepsit în altfel. I-o dat potop. Şi azi noapte s-o inundat cu apă de ploaie, pân la brâu... şi ominii o trebuit să îşi gate berile afară. Tăt îi binie, că măcar acuma se curăţă păreţii ăia de urda ceia... brbrbrrrr. şi de tăt jegu ăla.
Dragă domnule Federpingo, io nu ştiu ce-ai făcut dumneata de te bate Dumnezo aşe rău.... da io zâc că musai musai tree să meri dumneata la beserică.... să pui frumos nijte bani de slujbă şi să te rogi. Sau să meri la vrăjitoare să te dezleje de blesteme. Că nu-i binie!
Cel mai cel mai tare regret că n-am fost acoale. Am ajuns pe târziu, că m-am fo dusă la on chef la Lazăr, că i-o plecat nevasta de 79 de ani la băi. Tăt aşe se întâmplă, noh ce să facem. Amu adevăru îi că ni nu prea mai merem, că deja ne-am plictisit de tăt aceleaşi muieri disperate după Ioji.
No, cam atât, la rubrica meteo vă anunţăm cu plouă şi poate că o să plouă şi mai încolo. Horoscop: fecioarele şi racii nu vor face sex azi, probabil.
La revedere

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro