sâmbătă, 5 iunie 2010

Vodka Sky! Pentru depresivul din tine.

Vodka asta ne face din omini bucuroşi, omini deprimaţi. Zâc asta, după ce asară, la Booha College Party, tătă lumea care s-o fo îmbătată cu vodkă de aceia, o luat-o pă contrasens şi s-o apucat de bociferat. Din respect pentru pretinii mei, de care Nu, nu îmni rup p¤¤a pe blogu ăsta, n-o să le zâc numele, că o să se sântă ei.
Apăăă, primu pă care l-am observat bătoc o fo un pretin, care s-o apucat să zâcă tăt felu de lucruri ce-i treceau pân minte. As in... ne-o întrebat de on om ce era de faţă că "Cine-i ăsta?", respectiv "Tu cine eşti şi di ce vorbeşti cu ei?" După care s-o sfădit cu domna ce dădea ţigări moka, după care s-o sfădit cu pretina lui în stadiu de în pauză, că di ce nu se împacă şi domnuca respectivă l-o trimes acas să să culce.
Alt cuplu s-o sfădit din cine ştie ce motive, şi cătă sară se pare că s-o şi luat la trânte. Binie, amu io nu cre că o fo chiar aşe grav, da martorii zâc că cică se pare că este o victimă... care o fo trasă de cap de agresor (îi vom spune Zmeul) şi ea l-o sunat pe on cavaler să vie s-o salveze pe on cal alb, da el n-avea cal şi de frică, o sunat-o pe o domnă să vie să-i apere pe tăţi.
Da domna aia n-o putut, că treea să stea cu alţi deprimaţi care şi ăia sufereau din motive neînţălese de mintea mea îngustă. De exemplu, cu on om foarte trist că are o rudă care tăt timpu îl eclipează, păstă tăt, şi care vinie şi îi fură locurile.
Altu om ce-o fo p-acoale, o fo foartie afectat că di ce nu-l lasă Eubi să margă cu maşina bat... şi s-o nervat. Da binie, poate că de-aia s-o fo nervată mai rău, că făcuse febră musculară de la flotările ce le-o fo făcută mai devreme în ploaie.
Binie, poate că cel mai supărat o fo on alt om, a cărui pretină pe care o iubim tăţi o decedat puternic şi o uitat cum să umblă şi cum să vorbeşte şi s-o întors în copilăriile de demult, când se târa pă jos. Nu s-o târât, exajerez... am târât-o noi. Da nu-i bai, se mai împlântă. Noroc cu Ioji, că n-o fo bat şi ţine minte tăte porcăriile pe care le-o fo vorbită amore asta a noastră.
Şi apropo de Ioji, el trebuia să fie ăl mai trist, că la petrecerea cu pricina erau adunate la on loc 6 muieri cu care fie o copulat, fie le-o frânt inimile. Ehh, majoritatea erau de-ălea părăsite de Mr. Combinator Ioji. Io aş fi fost deprimată rău, că ălea puteau să se revolte şi să-l ardă pe a nost.
Şi apăi, io...nu m-am îmbătat.... că... m-am lăsat.... Şi am ajuns pă la 3-4 acas la Eubi, şi numa văd că mă suna on coleg. Care coleeeeeg, în jeneral susţine că îl doare în banană de tătă lumea, el nu iubeşte pe nime, îi dur şi ne oferă verbal p##a spre a i-o suje, de câte ori are ocazia. Şi care coleeeeg, mă suna foarte trist că "Ruruuuuu! Unde eşti?? Mă simt aşe de singuuuuur!!! :(("
mda...
1. Cunoscând toate datele de mai sus, recunoaşteţi personajele.
2. dat fiind faptul că toţi cei menţionaţi o fo consumată vodka Sky, determinaţi următoarele: Volumul de vodkă Sky consumat de fiecare personaj în parte, Volumul de alte băuturi consumate de fiecare personaj în parte, numărul de vome.
3. Care credeţi că o plâns cel mai mult?

Concluzie: Pretinii mei îs nijte omini deosebiţi.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro