luni, 22 iunie 2009

Băețile și femeii....

Pușca mea... ce cacao cu lapte. Tulai Biji, fuljeră... vreau să-mi exprim nijte păreri vis-a-vis de lumea aista dubașă în care m-o fătat mămuca. Măi, domnule... di ce Doamne eartă-mă îi musai să să întoarcă planeta asta cu curu-n sus? Fomeile... s-o emancipat... înțeleg și-s de acord. Da așe-s de emancipate unele, că s-o transformat în păpuși ... Barbie de-alea goale pă dinlăuntru care zâmbesc frumos și-și cumpără haine de la mol. Beeeeețaș. Saaaau rapandule roz în cap care fac dragoste pe coclauri cu necunoscuți. Alea nu-s barbie... îs altfel de păpuși..gonflabile.. de-alea de la magazinu cu 39 de mii. Amu.. io nu zâc că îi rău.. da mă gâniesc cu groază... că dacă lumea mere tăt în direcția asta... păstă vo 5 ani, om mere la restaurant, ne-om comanda o ciorbă.. și-a vini oaspătărița în curu gol, și-a pune tăte cele la mine pă masă... poate i-a zbura și ciocârlia la mine-n supă, dreacu știe, oricum îi periculos.Vai vai...
Băețile.... ertați-mă.... Până amu nu demult, urlam în gura mare că tăți băieții îs nijte porci. Rectific: Nu toți băieții îs porci, unii îs și scroafe. Băgami-aaaaș... Am fo la ștrand cu jcu jcu.. și să-mi bag io tăte cele, ce de picioare epilate de mascul, sprâncene pensate și frizuri întinse cu placa... și ce de solarizați umflați... vai de capu meu. Unieeee s-o dus bărbații?? Amu-s tăți fomei. Țin diete cu morcovi și mai ști-i planeta, că gâniești că-s nijte fomei urâte. Drajele mele băieți... dacă nu faceți parte din comunitatea gay, vă rog din suflet să încetați să vă comportați ca atare. Că nici io nu mă dau magheară, sau turcă, sau negresă, sau ști planeta mai ce. Ioooo ca personaj cu sâni, vreau din tăt sufletu să văd picioare păroase, păr pă cap, și nu vreau până-i lumea să-mi împart placa de păr cu nici un personaj cu pseudo-cuae.
Mna. Am zâs!

2 comentarii:

Oana. spunea...

Da da daaaaa. Nici eu nu puteam s-o zic mai bine. Baieti, vrem par pe picioareeeeeee.

Anonim spunea...

din toate blogurile pe care le urmaresc .. in sf un post care m-a atins .. dupa multa vreme .. brava !

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro