vineri, 26 iunie 2009

M. Jackson a murit.. și mie nu mi se pare amuzant.

Când eram io tânără, mă sculam noaptea târzâu să mă uit la concertele lu Michael Jackson. În ultimii ani, tătă lumea o vorbit că „vai, domne, fute copchii” și tăt felu de alte prostii. În ultimii ani, numa artist apreciat n-o fo, că handicapații din sfânta presă o scris tăt felu... și-amu tătă lumea are status pă mesingiăr, că tulai Biji, o murit. După ce că Bulă a fost înlocuit cu bietu ce M. J. în bancuri, amu îi cam too late să îl plânjeți. Nu mi se pare amuzant, deloc, că s-o curățit unu din starurile copilăriei noastre, ba chiar mi se pare trist, și partea cea mai enervantă îi ipocrizia asta pe care o afișează toată lumea. Așe că mai, bine lăsați-vă statusu cu „fac duș” decât să vă dați în spectacol deajaba.
Cât despre ce apare în presă... azi, mâine și probabil toată luna.. BULLSHIT!! acu 2 luni era un pedofil, un monstru, o mumie... și-amu dintr-o dată îi on GENIUU... băgami-aș tăt ce am mai scump, în știrile voastre de căcat. Într-adevăr, a murit un star... da pentru voi ăsta e doar un subiect de pus pe prima pajină.
P.S. NU m-am referit la Iojca, când am scris de status :P
P.P.S. Declar pe această cale, zi de doliu, pe blog, vă rog să postați momente de reculegere.

3 comentarii:

Unknown spunea...

R.I.P :((

Anonim spunea...

Azi dimineata cand m-am trezit sa merg la examen am primit un sut in coaie cand am deschis televizorul. Peste tot erau vesti despre moartea lui. Imi pare rau ca s-a dus, cu 2 saptamani inainte de primul concert de final planificat in Londra. Prima mea injuratura adevarata a fost cauzata de faptul ca bunicu-mio mi-a spart caseta cu Michael Jackson. Imi aduc aminte cu placere de el si de muzica lui care ma innebunea chiar daca nu intelegeam ce canta, cand eram copil. Niciodata nu l-am privit ca pe un futalau de copii. Pentru mine azi e zi de doliu pentru ca l-am iubit, il iubesc si il voi iubi pe acela ce a fost legenda muzicii pop, Michael Jackson.

Anonim spunea...

dupa cum am zis shi pe twitter .. nu cred ca a murit .. probabil s-a saturat de toata lumea si s-a retras pe vreo insula virgina .. inconjurat de virgine/virgini (treaba lui) .. sa-ti traiasca linistit batranetzea :-)

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro