luni, 22 iunie 2009

Tulai doamne, icrele.

Mno, binie c-o vinit vara. Șî biniee că trăbă musai să ne bronzăm tăte cele ca să fim sexoși. Ieri am fo zâsă demult că merem la ștrand, ș-apăi cu toate c-o fo înnorat tare (în sensu că nu tu soare, numa nori negri),noi ne-am dus. Șî... ne-am lățit pe jos... șî am făcut plajă... la nori.... șî partea funny... șî io șî bliduțu.. ne-am ars de nu-i adevărat. :)
Azi o început Bacu.= tam-tam la tembelizor, kati păstă tot pân ziare șî la tăt felu de tembemisiuni. copchiii stresați că tree să margă l facultăți (error). dă-l în sărăcieee anyway.... de mâine încolo o susținem pe a noastă Flo, șî pă tăți ceielalți care susțin dictai bețaș examenu. Mno... Baftă s-aveți.
Pântre altele...io mai am vo trei examene și jcu vo două...să gată anu, vine vacanțaaa.... pleacă a noștri copchii în Anglia :(
Ieri... m-am dus cu Iojca (dooh) numa noi doi cai în Janis. Era o vreme când puteai mișca... da s-a dus! frate, ce de lume.... în concluzie.. spre rușinea noastră.... la ora 1 ne-am tirat. Aplauze!!!!!
Cam atât din gredină de la noi.
Vă iubesc pe toți.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro