miercuri, 17 iunie 2009

Draji pretini,

Prin prezenta, subsemnata, Bumba Rujica, sora voastă a tuturor, vreau să fac public faptu că OFICIAL ÎMI BAG CHIȘOARELE ÎN EA SESIUNE.
Vă anunț că în cursul zilei de azi, șeptișpe a șasa, mni-am smuls toți dinții din gură și tătie unghiile, șî m-am enervat așe tare că îmi vine să îl bat pă Iuăn. Având în vedere că Iuăn nu-i acasă, și nu se știe când se întoarce, probabil voi fi nevoită să omor o persoană la întâmplare.
De asemenea, vreau să îmi exprim regretele profunde vis-a-vis de decizia mea deloc înțeleaptă de a da la facultăți, ignorând alternativa care presupunea cerșitul în Italia și implicit un venit mare și un trai decent.
Consider că examenele pentru care am stat atâtea ore sunt o mare prostie și îmi exprim pe această cale dorința ca această postare să fie considerată o formă de protest la adresa sistemului. (Asta pentru că bineînțeles, sistemul e de vină).
Celor care sunt în pragul de a se decide asupra unei instituții de învățământ superior, le recomand călduros să se gândească de 37 de ori înainte să facă acest pas total greșit, să meargă liniștiți în Italia sau în Spania, sau chiar în Portocalia, întrucât satisfacțiile vor fi mult mai mari.
Condensând toate cele de mai sus, subliniez faptul că AM INNEBUNIT și menționez că în cursul săptămânii prezente voi recurge la forme mai violente de protest.
Cu stimă, respect și multe altele,
Bumba.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nebuna' mai esti! Preea tare!!!
Am ras cu lacrimi la ce ai scris aci! :)))
Total adevarat...tarile calde erau o alternativa pt multi din noi! :(

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro