vineri, 19 iunie 2009

Cămile zburătoare

Azi, ne-am fo dusă cu coptiii la ștrand... la Turda, colea, cum meri cătă on deal, de treci de nijte colineee șî îi on pod mare și tăt felu de multe chestii... ș-apăi, ne-am fo dusă la tăul cela cu apă sărată și tăt felu de jermi care defapt îs alge. Foarte fain acolo... ne-o pus domna aia să plătim zace lei.. nu tu reducere cu studcard marțea, nu tu nimica... zace lei, dacă îți trebe să intri înlăuntru. Amu noh, ce era să și facem, dacă tăt ne-am dus până acolo.. amu i-am dat, că nu ne-o crezut că iuăn îi copchil. Mno... șîîî acolo erau tăt felu de oameni... în mare, semănau tăți. Unu era mai special, că ave vo 200 de kile și vo doișpe ani. frasu ... foartie jmecher de altfel, no-o fo zisă că el la Zoo din Turda o văzut cămile. cu aripi. care zburau. Tulai Biji... apăi mnie mai frică mi-o fo să nu aterizeze oareșceva cămilă pă noi.. sau batăr mai rău, să vie să-și clocească ouăle unieva pă lângă pătura mea. mno, da oricum, ăi fain la Turda.. apa îi sărată, și dacă n-ai 200 de kile, nu te îneci. Dacă ai.. îs două variante.. ori plutești ca on balon... ooori te duci la fund. oooori nu te bagi defel în apă și stai să le ții umbră la ceia ce șed liniștiți la beroase. Oaspăriet coptiii care tăt țâpau acolo că „vai domne este ceva care să mișcă sub apă și are colore”. ee oareșceva țâță de-aia din „țesut țâțos”(Diduț). Mnooo.. ne-am gândit la on moment dat să ne dăm jos sutienele și să fașem topless, dapăi cre că se strânjeau tăți coptiii, făceau cerc în juru nostru și urlau că „dic bețaș, țâțeee!” Așe că n-am făcut. Iuăn o adus ceva vinuc de la Țaga șapoi o beut de s-o făcut roșu.. de la soare. Așa se explică și cămilele ălea zburătoare... cre că i-o beut coptilu vinucu la Iuăn, s-o cherchelit, o fi văzut-o pe mă-sa (care era mare) zburând din floare în floare șapoi noh.. ce-o înțăles și el. mno, cam atâta di pă la noi din ogradă... afară îi cald, soarele îi pă cer, n-o mai murit nime, ni nu s-o măritat, tăte-s bune și frumoase, sesiunea încă îi... ni nu să gată pe curând... da binie-i.. Noi să fim sănătoși. Vă iubește Ruru pă tăți.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro