vineri, 25 decembrie 2009

Colindat 1

Ajunu... îi tare fain ajunu... prima sară de Crăciun o trecut cu binie... ne-am stresat o ţâră, că nu ne-om distra, da veeeezi de treabă, că aşe tare o fo. Ne-am adunat vo doişpe, trişpe... ceteraşu şăf Iojiche şi-o adus o chitara şi o mninune de o zdrăngăni..şi aşe frumoooos am cântaaat! Am făcut repetiţii (ca băeţii)...şapoi după 3,4 case ne-am prins şi noi de strofe, pauze, peleuri dinalea.
Mni-o plăcut că anu ăsta lumea o fo foarte bună cu noi... atâta mâncare, beţ-aş... şi mninuni de prăjituri, tulai doamne! şi beuturi care mai de care... careee beuturi o ajuns şi pă jos, c-o fo' Cătoc copchil nebun cu noi şi tăt tăt tăt o vărsat şi-o spart. (da io-l iert, că mni-o lăudat mâncarea).
În linii mari, vorba aia, o fo' tare... aka.. aşe mult am topit pă la casele oamenilor, că pe când am ajuns la Blidu acasă (la 7) nu mni-o trebuit jager .. şi cre că păntru prima dată în viaţă simt aşe. 
Am botezat postarea asta Colindat1, de-aia că mai urmează câteva nopţi din astea.... şî noh... cine ştie ce se mai împlântă..... drept urmare o să revin cu noutăţi.
Vă salut respectuos,
Sărbăutori fericite în continuare,
Păntru a vă alătura alaiului de ceteraşi Bemniai, sunaţi cu încredere la 0762625389.
(Avem şi poezie)

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro