vineri, 4 decembrie 2009

Dragă Moşule,

Noi toţi am fost cuminţi anu ăsta, mai ales eu.
Nu am mai fost aşa mult în Jalnis şi de pân primăvară n-am mai vorbit cu necunoscuţi. N-am mai bătut băeţi şi n-am mai beut banii părinţilor mei, la fel ca anu trecut. Am fo cuminţi, toţi. Iojiche o fo cam rău, da eartă-l că nu-i vina lui. Pijcu, nici ea nu s-o mai bătut, numa cu Radu, da nu se pune. Iuăn îi gras, da o fo cuminte..o dornit ş-o mâncat tătă zâua. În rest. tăţi o fo buni.....mai ales io......
drept urmare, te rog frumos frumos sa faci tot posibilu să-mi aduci:
adidaşi cu beculeţ
ghete cu lanţ
o cutie mare
un câine
o casă cu teren de pincă
ochelari de soare verzi
pace în suflet şi mâncare la copiii din Africa
mult Jager
Jager

Dacă poţi şi nu-i deranj,
te rog să închizi Obosessionu, să faci cumva să li se usuce la porcii care m-o nervat de-a lungu existenţei pe mine şi pe toate fetele din lume, ummm... să eradichezi maneaua, să faci să fie cald şi fă cumva ca la vară să nu mai fie ţânţari.

cam atâta,
Numa bine

P.S. Papucii mi-i las lângă geam.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Draga mosului, sa stii ca nu te neglijez nici pa tine si nici pa restu...da mai ales pa tine...
Tare m-am mai mninunat de dorintele tale si fostui forte atent la tot ce it traba si la tat ce-t doresti. Auzat-am ca anu ista esti tare buna(la propriu) si vreu sa-t indeplinesc numa 1 dorinta. Sa ma suni la numaru de telefon 0766622977 sau poti alege draga mosului sa o suni pe Pijcu, sa faci jumi-juma cu iuan sau intraba blogu! Ne vedem ci binie Va pup pa tati.

Ruru spunea...

Mosule, nu te supara, da amu n-am ase centi. suna-ma tu pe numaru lu iuan: 0762625389. Te-am pupat

Lush spunea...

Iuăn, te invit la chef mare! Joi, de la 22:00, muzica din aia de-a voastra! Toata noaptea! detalii pe www.clujlife.com si cauti tu pe acolo. Sau cred ca pun si la mine pe blog. Vezi tu!

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro