marți, 15 decembrie 2009

Vorbe celebre..şi traducerea lor


  1. Nu mai beau = îs beat turtă şi mni-i rău. Sper să-mi treacă până mâine, sau cel târziu poimâine,  s-o ieu de la capăt. În cel mai rau caz, poimaine..doamne feri de mai mult.
  2. Hai la mine să vedem un film = hai la mine să facem sex.
  3. Nu-ţi fac nimic = nu-ţi fac nimic, atâta numa, te fut!
  4. Nu-s beat ! = Îs beat răăăău, se invârte tăt !
  5. Te sun mâine = Nu te sun, decât cine ştie, cândva în viitor, când oi avea nevoie de oarece.
  6. Mă suni mâine ? = Nu mă suna, că te caut io..
  7. Vrei ceva de băut ? = hai să te îmbăt ca să te duc la mine, să vedem un film.
  8. Am prieten = eşti urât ca noaptea
  9. Mă las de fumat = nu-mi mai ieu ţigări, şi când imi trebe, iau de la voi.

Simte-ţâ-vă liberi să completaţi lista...
[Vă ador]





Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro