duminică, 13 decembrie 2009

Stimaţi compatrioţi,

În weekendu ce tocmai s-o gătat..... s-o întâmplat aşe:
Ne-am fo dusă la Booha Party, unie.... nu mai ştie nime sigur ce s-o fo întâmplată.... Manases, my friend, să-mi dai te rog tricoul înapoi...cela ce-l aveam pe mine când m-ai dat de pământ...şi l-ai luat pă tine... ştii tu..
După ce am ucis câteva sute de neuroni, ne-am dus fain frumos, io (în calitate de iubita lu frate-mio, Ioji) Ioji, Jcu şi Radu mamii la aer curat cu băeţi şi fete de la Poli ... o fo faaaain, nu zâc nu. Cel mai mult mni-o plăcut cum am ascultat manele şi muzică de Obosession. Da, o fo fain, pân la urmă, că ne-am jucat baschet (şi i-am spaaaart! :)), nu prea), voley, şi cu Radu ne-am jucat, că l-am footoot când dormea. Da, las că ne-o footoot şi el pă noi, după aia, că...somnambul cum îi, s-o mutat în altă cameră, noaptea pă la 5..... şi nevastă-sa l-o cotat disperată p-afară. Îi binie, totuşi că pă la 6 s-o sculat ş-o vinit napoie. La Mărişel, alte chestii n-am făcut.... am asistat la un training despre fel aţie.... pă care l-o ţinut pretinii noştri Ioji cu Radu (experţi). După aia Ioji o dat cu capu de on dulap..... după aia Ioji o intrat în dulap.... după aia l-am desenat pe Ioji.... după aia.... o vinit unu la noi în cameră şi i-o vărsat paharu la Ioji... de 2 ori.... şi noh...în principiu o fo o ieşire constructivă.
Salutări studenţilor sclipitori de la Poli,
Vă îmbrăţişez ( pe voi , toţi cei incredibil de dăştepţi)!

!!! Atenţie, consumul excesiv de house, manele şi Obsession dăunează grav sănătăţii. 


Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro