luni, 21 decembrie 2009

Văzutu-ai nămeţii?

Dintre tăte Crăciunurile de până amu, cre că ăsta o să fie cel mai fain... prima oară în mulţi ani, avem zăpadă! Cam multă, ce-i drept, că aproape înoţi pă drum. Tăt îi alb şi faaaain, da pă jos îi o flegmă najpa... Da-i faină zăpada, oricum... că nu se deosebesc daciile pântre celelalte maşini din faţa blocului.
Îs foartie tari zâlele astea dinainte de Crăciun... tătă lumea scoate covoarele la bătut. Se scoală ca bolunzii, vecinii la 8...tăt câte 2: unu la bătător, unu pă zăpadă. Tăt aşe pă ture, până se face noapte afară. În magazine, îmbulzeală, că doară îi târg. Atmosfera aşe de sărbători, în magazine.... cântă Hruşcă peste tăt (că doară îi omniprezent)... şi oamenii, dragii de ei, în spiritu ăsta se calcă în picioare pe la cozi. Îi numa binie.
Orişicum... noi ne-am dus la săniuş... am stat on ceas, ne-am dat de 3 ori pă deal în jos, Cătoc o rupt tăte săniile, am beut vin fiert şi după aia gata. Că suntem bătrâni.
Mă nervează pregătirile ăstea nenorocite.... da mă consolez cu gându că 3 zile o să merem tăt la colindat, şi o să bem şi o să mâncăm mult mult mult.... şi nu ştiu prin ce mninunea lu Dumnezo, anu ăsta am scăpat de masa în familie.
2009 o fo un an bun, cu toate că filmele indiene o fo tăt la fel de slabe.
Turma de colindători creşte şi creşte... da încă mai puteţi vini la preselecţie. Vă ador, cu toate că nu prea dau cu seama di ce citiţi tăte mninunile astea.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro