marți, 22 decembrie 2009

Combinări

Dacă anu' 2008 o fo ăla în care tăţi ne-am despărţit în masă de amorezi, în 2009... lucrurile o stat altfel... chiar dacă păntru unii nu părea să se împlânte..
Drept urmare, la final de an, îi momentu să trajem linie şi să zâcem că din punctu aista de vedere, suntem în grafic.
Cu tăte că n-am crezut niciunu vreodată că o asemenea mninune s-ar putea întâmpla, aşe se pare că our friend Manases, are pretină. Menţionez că Grupul de Iniţiativă Creştin Bemniai îi admiră curajul acestei fete deosibite, pe care aşteptăm cu sufletu' la gură s-o cunoaştem... Nu ne dăm seama ce o fi în capu' ei, dar suntem alături de ea în aceste momente dificile.
[Ne pare rău, Iojiche, dar se pare că Manases va face mai mult sex în anu 2009 decât tine.]
Deci, amu la sfârcşit de an, pot să vă zâc că 2009 o fo an de împerecheat... La Didu i-o fo' cam lene să-şi cote unu nou şi l-o luat tăt pă ăla vechi, Flocul îi cu Gheţi, Dăliocu se marită, io am gajic jmecher şi moldovean, Iuăn şi Cătă o împart pe Palmela şi cazu dubios Manases... clar mi se confirmă teoria. Un caz aparte îl reprezintă Iojiche, care a combinat în 2009 (după aproximările mele) cam 3425,76 femei, dintre care 89% în Jalnis. Cu toate astea, s-o decis să se menţină pur până i se reface himenu şi în aşteptarea sufletului păreche, n-o fo' făcută dragoste numa de 2 ori şi numa cu floc. Noooooh, najpa. [poate prinzi ceva, amu pe ultima sută de metri].
Oricum, dragu' meu, Manases, te felicităm şi ne bucurăm păntru tine.... şi suntem alături de prietena ta. Doamne ajută-i la biata fată.
Închei aci transmisiunea din cuibu' Bemniai, de sub o dacie 1310 din vremea tătarilor. Menţionez că anul 2009 o fost un an foarte foarte bun şi ăla ce vine se arată la fel de fain. Bemnia-ţi!


Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro